Een eenvoudiger Terugbetalingsbeleid voor ervaringen voor de community
In het kort
We werken ons Terugbetalingsbeleid voor gasten van ervaringen bij.
Gasten hebben nu 72 uur om problemen te melden.
Als host van een ervaring doe je er alles aan om je gasten een geweldige tijd te bezorgen. Wanneer gasten in het verleden tijdens een ervaring (zowel online als op locatie) tegen een probleem aanliepen, konden ze na afloop om een terugbetaling vragen.
Dat er geen tijdslimiet was en gasten onbeperkt om een terugbetaling konden vragen, was natuurlijk niet ideaal voor hosts. Daarom hebben we ons Terugbetalingsbeleid voor gasten van ervaringen bijgewerkt. Gasten hebben nu na afloop van een ervaring 72 uur om een terugbetalingsverzoek in te dienen.
We hebben het taalgebruik in ons beleid ook vereenvoudigd en verduidelijkt. De essentie van het beleid is onveranderd. Het bijgewerkte beleid geldt voor boekingen die op of na 15 juli 2022 hebben plaatsgevonden.
Bekijk voor meer informatie onze update voor 2022.
In het kort
We werken ons Terugbetalingsbeleid voor gasten van ervaringen bij.
Gasten hebben nu 72 uur om problemen te melden.