Hulpbronnen om je te helpen bij het veilig organiseren van ervaringen

Hoe je gasten op hun gemak stelt en tips om veiligheid prioriteit te geven.
Door Airbnb op 15 dec. 2017
4 min. leestijd
Bijgewerkt op 21 jul. 2023

In het kort

  • Schrijf een nauwkeurige, gedetailleerde ervaringspagina zodat gasten zich goed kunnen voorbereiden.

  • Communiceer met gasten en beantwoord vragen vooraf

  • Als je ooit hulp nodig hebt, staan onze teams Klantenservice en Vertrouwen en Veiligheid 24/7 voor je klaar

We willen ervoor zorgen dat je je gesterkt en ondersteund voelt om je unieke talenten en passies zo veilig mogelijk te delen. Overweeg de onderstaande tips om je gasten veilig te houden en de kans te vergroten dat ze het naar hun zin hebben.

Gedetailleerde verwachtingen stellen

Door potentiële gasten te informeren over wat ze kunnen verwachten, zelfs voordat ze boeken, voelen gasten zich al voorbereid en verzorgd. Het is een goed idee om de beschrijving van je advertentiepagina van je ervaring maximaal te gebruiken en details te geven over alle noodzakelijke fysieke vereisten of de veiligheidsmaatregelen die gasten vooraf moeten nemen.

Het kan helpen om in de huid van je gasten te kruipen en na te denken over welke vragen ze zich zouden kunnen stellen. Bijvoorbeeld:

  • Is je activiteit bijzonder inspannend? 
  • Wat voor soort apparatuur of benodigdheden zal je aanbieden?
  • Moeten gasten voorbereid zijn met zonnebescherming, wandelschoenen of andere benodigdheden? 
  • Moeten mensen met bepaalde allergieën speciale voorzorgsmaatregelen nemen?

Je gasten van tevoren leren kennen

Je kunt profiteren van onze tool voor berichten op het platform om je gasten van tevoren te leren kennen. Deze is er voor beide partijen om elkaar vragen te stellen en duidelijk de wederzijdse verwachtingen kenbaar te maken.

We raden je aan om de dag voor je ervaring je gasten via de app een herinnering te sturen met informatie over veiligheid. Dit zorgt ervoor dat ze goed voorbereid zijn.

Leer Airbnb-hosts in jouw buurt kennen

Verantwoord verhuren

Alle hosts moeten verklaren dat ze zich aan de lokale wetgeving houden. Ontdek onze informatie oververantwoord verhuren, die nuttig kan zijn om meer te weten te komen over richtlijnen of vereisten die relevant zijn voor het organiseren van een ervaring op Airbnb.

Volg onze COVID-19-veiligheidsvereisten voor ervaringen, waaronder onze schoonmaakrichtlijnen voor hosts, en volg eventuele aanvullende schoonmaakrichtlijnen van overheids- of gezondheidsinstanties in je lokale rechtsgebied.

Oplichting vermijden

Valse of verkeerd weergegeven gebruikers en ervaringen hebben geen plaats in onze community en we implementeren een meerlaagse verdedigingsstrategie die is ontworpen om dit soort oplichting te verminderen. Je bent het beste beschermd als je de hele procedure op ons beveiligde Airbnb-platform houdt; van de communicatie, tot het reserveren, tot aan de betaling.

Bescherm jezelf en je gasten

De Aansprakelijkheidsverzekering voor ervaringen biedt dekking aan hosts. Dit is een primaire aansprakelijkheidsverzekering voor de aansprakelijkheid van organisatoren van ervaringen ten aanzien van derden, in het geval dat een gast of andere derde partij lichamelijk letsel of materiële schade oploopt tijdens een ervaring. Schade wordt gedekt tot een bedrag van $ 1.000.000 USD. De dekking is afhankelijk van het soort ervaring dat je organiseert. Let op: er kunnen voorwaarden, bepalingen en uitsluitingen van toepassing zijn.

Neem bij twijfel contact op

Onze teams voor klantenservice en vertrouwen en veiligheid staan 24/7 voor je klaar in 11 talen om je te helpen dingen recht te zetten. Ons Vertrouwen- en Veiligheidsteam heeft kantoren over de hele wereld en bestaat uit supportmedewerkers, ingenieurs, datawetenschappers, wetshandhavingsinstanties, specialisten op het gebied van slachtofferhulp, verzekeringsexperts en meer.Ze werkenallemaal samen om onze community beter te beschermen.

Je kunt altijd contact opnemen. Bel in noodgevallen altijd de plaatselijke hulpdiensten voordat je contact met ons opneemt.

De Bescherming voor hosts bij materiële schade , de Aansprakelijkheidsverzekering voor hosts en de Aansprakelijkheidsverzekering voor ervaringen bieden geen dekking voor hosts die accommodaties aanbieden via Airbnb Travel, LLC, of hosts die accommodaties of ervaringen aanbieden in Japan, waar het verzekeringsprogramma voor Japanen de Verzekering voor ervaringen voor Japan van toepassing zijn. Voor hosts die accommodaties of ervaringen op het Chinese vasteland aanbieden, is er het Verzekeringsprogramma voor hosts in China. Houd er rekening mee dat alle dekkingslimieten in USD worden weergegeven.

De Aansprakelijkheidsverzekering voor hosts en de Aansprakelijkheidsverzekering voor ervaringen worden verzorgd door externe verzekeraars. Voor hosts in het Verenigd Koninkrijk worden de Aansprakelijkheidsverzekering voor hosts en de Aansprakelijkheidsverzekering voor ervaringen verzorgd door Zurich Insurance Company Ltd. en zonder extra kosten voor Britse hosts geregeld en afgesloten door Airbnb UK Services Limited. Airbnb UK Services Limited is een aangestelde vertegenwoordiger van Aon UK Limited, geautoriseerd en gereguleerd door de Financial Conduct Authority. Het FCA-registernummer van Aon is 310451. Je kunt dit controleren in het Register voor financiële diensten op de website van de FCA of door contact op te nemen met de FCA via 0800 111 6768 De polis van de Aansprakelijkheidsverzekering voor hosts en de polis van de Aansprakelijkheidsverzekering voor ervaringen (beide onderdeel van AirCover voor hosts) worden gereguleerd door de Financial Conduct Authority. De overige producten en diensten zijn geen gereguleerde producten van Airbnb UK Services Limited. FPAFF613LC

De Bescherming voor hosts bij materiële schade is geen verzekering en is niet gerelateerd aan de Aansprakelijkheidsverzekering voor hosts. Voor accommodaties in de staat Washington worden de contractuele verplichtingen van Airbnb in het kader van de Bescherming voor hosts bij materiële schade gedekt door een verzekering die door Airbnb is aangeschaft. Op de Bescherming voor hosts bij materiële schade zijn algemene voorwaarden en uitsluitingen van toepassing.

In het kort

  • Schrijf een nauwkeurige, gedetailleerde ervaringspagina zodat gasten zich goed kunnen voorbereiden.

  • Communiceer met gasten en beantwoord vragen vooraf

  • Als je ooit hulp nodig hebt, staan onze teams Klantenservice en Vertrouwen en Veiligheid 24/7 voor je klaar

Airbnb
15 dec. 2017
Was dit nuttig?